maandag 5 maart 2012

Foto's Bruinvissen

Na de Bruinvissen Safari van afgelopen zondagmiddag heb ik de deelnemers gevraagd of iemand goede foto's van de bruinvissen had kunnen maken. Ik had bijna iedere keer mijn toestel beneden liggen als er bruinvissen te zien waren. Vandaag ontving ik een mail van Ronald en Esther van der Wielen met een aantal foto's.


Maar ook de mail zelf was voor ons fijn om te lezen; "We zijn op 4 maart 2012 met jullie mee geweest om bruinvissen te spotten. Dit is goed gelukt allemaal, en we hebben er ook heel wat gezien. Ook de zeehonden lieten zich aardig spotten dus het is al met al een hele goede en fijne dag geweest. We willen dan ook onze complimenten geven zoals dit georganiseerd was, en jullie hebben er ook goed aan gedacht om er voor te zorgen dat ook iedereen de bruinvissen kon zien door ook de snelheid van de boot aan te passen als er bruinvissen in de buurt waren. Fantastisch! Hierbij wil ik ook wat foto's doorsturen die we hebben kunnen maken.
We wensen jullie nog heel veel plezier met het maken van dit soort tochten en wij hopen in de toekomst nog eens een tocht met jullie te kunnen maken."
Dat is toch leuk om een keer te horen en geeft ons weer extra motivatie om door te gaan met ons initiatief. Hieronder een paar van de foto's van Esther van der Wielen;





Update:
Van Inge Reiffers ontving ik vanavond een link met een aantal foto's van de tocht. Ze heeft ze geplaatst op haar website Imaginations (klik!). Kijk bij het onderdeel Wildlife & Nature - Stellendam.
Als er meer mensen nog aardige foto's hebben gemaakt, dan willen we die ook graag plaatsen. En ook you-tube filmpjes zijn welkom....